wtorek, 28 maja 2013

#14. Cristian Tello

Imagin z dedykacją dla Barcaa ;) Miłego czytania !
***
Ostre światło oślepiło mnie, gdy próbowałam wzrokiem odnaleźć swojego chłopaka. Po chwili dostrzegłam Cristiana grającego z kolegami na boku boiska. Uśmiechnęłam się, widząc, jak wielką radość sprawia mu gra z przyjaciółmi. Spojrzał w moją stronę i pomachał mi ręką, uśmiechając się. Nagle, jeden z jego kumpli kopnął lekko piłkę w jego stronę. Tello dostał prosto w twarz. Zaśmiałam się. Usłyszałam głos Daniego:
 - Heej. Kolego, pobudka. Zbyt zakochany jesteś, żeby grać ?
 - Zaraz ci oddam, Alves – powiedział Cristian – A grać mogę.
 Ruszyłam w ich stronę. Coraz wyraźniej słyszałam rozmowę :
 - Ale przyznaj się zakochany jesteś i to po uszy w [T.I] – dodał Gerard
- O cześć [T.I]. Czy widziałaś jak twój książę dekoncentruje się w twojej obecności ? – zapytał mnie Dani, rozbawiając tym resztę. Poczułam, że lekko się czerwienię:
 - Widziałam, widziałam – uśmiechnęłam się
 Cristian podszedł do mnie i pocałował mnie, po czym powiedział:
- Nie ma co się dziwić chłopaki. Mam piękną dziewczynę i nie sposób się oderwać od niej wzrok
 - Dobra, dobra. Nieobiektywny jesteś bo to twoja dziewczyna, ale racje masz, że jest ładna – Dani spojrzał na mnie łobuzersko.
 - Ej, ej, ale nie podrywaj mi jej tu teraz – powiedział Cristian
Nagle odezwał się Xavi:
 - A jak [T.I] całuje. Opowiedz nam. Namiętnie ? – spytał
- Co do cholery ? – zapytał zdezorientowany Cristian, a ja zarumieniłam się :
- Ej, chłopaki co to za pytanie ? – powiedziałam
- No chcemy wiedzieć. Odpowiedz – ponaglił go Gerard
 - Debile – zaśmiał się Cristian – Ale powiem wam, że całuje namiętnie, gorąco, czule, słodko, delikatnie i seksownie – powiedział dumnie i pocałował mnie namiętnie, a wszyscy wokół bili brawo i cieszyli się z naszego szczęścia

SARA

od razu mówię, że pomysł nie był do końca mój, własny. Inspiracją był dla mnie imagin z mojej ulubionej stronki z imaginami z 1D <zobacz ten imagin>

1 komentarz:

Zaczarowani