piątek, 7 lutego 2014

#52. Imaginy z gifami

1. Przebierasz się w szatni, przechodzi Marco i tak na ciebie spogląda:


2. Ty: Marco, obiad gotowy
Marco:

3. Marco: jesteś piękna
ty: żartujesz sobie ze mnie? daruj sobie
Marco: ale ja nie żartuję *spogląda na ciebie*


4. ty: nie chcę tego słuchać, nie mam ochoty z tobą rozmawiać!
marc: [T.I] stój! zaczekaj!


5. ty: co dzisiaj robimy?
kuba:


6. reakcja Mario gdy wreszcie na niego spojrzałaś



SARA
 
to tyle! Hej, dziś mam dla was porcję gifów. zdecydowałyśmy wspólnie, że oprócz jednopartów lub kilkopartowców, będziemy wstawiać tu imaginy z gifami! co wy na to? proszę was o komentowanie, bo jeśli chcemy by ten blog  wrócił do żywych to musimy współpracować :) to może jeśli będzie tu przynajmniej 7 komentarzy to wkrótce coś dodamy, będzie to dla nas sygnał, że nadal chcecie czytać ;)
 

16 komentarzy:

  1. okej gify fajny pomysł :) Oczywiście że chcemy żeby ten blog wrócił do żywych. Czekam na coś nowego
    Werooo....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za gifami, o ile nie kosztem pełnowymiarowych imaginów. Mam nadzieję że będę miała okazję na waszym blogu przeczytać jeszcze wiele opowiadań, bo wszystkie piszecie cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł ;)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Myslę, że to może być dobry pomysł. Tylko żeby nie doszlo do tego, że będzie więcej imaginow niż jednopartow 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się i jestem za :3
    Ale żeby były także jedno- i wieloparty ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG UŚMIAŁAM SIĘ WIĘCEJ GIFÓW Z Marco proszę :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś tu ma chyba crush na Reusa ;)
    Ale i tak najbardziej spodobały mi się trzy ostatnie :)
    No i zgadzam się - trzeba przywrócić tego bloga do żywych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za ;**
    Marco na obiad najlepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) nominowałam cię do Liebster Awards ;) więcej u mnie na blogu http://mowszeptemjeslimowiszomilosci2.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł z gifami, jak najbardziej jestem za :)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa "Reakcja Mario gdy na niego spojrzałaś" Kocham to <3
    Świetny pomysł z tymi gifami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny pomysl ! <3 Moze byc tez Neymar <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się ten pomysł podoba �� Dodaj coś z Neymarem prooszę

    OdpowiedzUsuń

Zaczarowani