sobota, 10 sierpnia 2013

Kilka spraw

Mamy do was wielką prośbę. Ostatnio dostałyśmy kilka próśb w związku z kontynuacją imaginów. Od dzisiaj na blogu funkcjonowały będą trzy autorki. Każda z nas ma określony pomysł na imagina i jego zakończenie, dlatego też apelujemy, abyście nie prosiły autorki imagina o kontynuację, a tym bardziej innej autorki. Nie chcemy sobie ingerować w pomysły, dlatego bardzo prosimy abyście uszanowały nasz pomysł i nie prosiły o zmiany.

-Sara, Ashley i ja, nowa autorka imaginów na tym blogu, Iza :) 

A więc, jako że nastało moje pięć minut, chcę je jak najlepiej wykorzystać i się wam przedstawić :D. Jak już wyżej napisałam, jestem Iza, mam 15 lat, posługuję się nazwą użytkownika Cule de FCB i tak będę się podpisywała pod każdym moim imaginem. No cóż, to chyba najważniejsze informacje. Jeśli chcecie wiedzieć więcej, piszcie maile lub komentarze, na wszystko postaram się odpowiedzieć. To chyba tyle. Do napisania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaczarowani